Beboer
Trenger du å bestille nye nøkler, har du spørsmål om felleskostnadene dine eller må melde inn en forsikringsskade så finner du alt du trenger her.
Ta i bruk Min side
Bor du i et borettslag eller et sameie vi forvalter kan du ta i bruk «Min side». Her vil du finne informasjon om boligen din, felleskostnader, kontaktinformasjon til styret med mer.
For at du skal kunne registrere en bruker må ditt mobilnummer eller din e-postadresse være registrert hos oss. Dersom vi mangler disse opplysningene vil du få beskjed om vi ikke finner deg.
Bestille nøkler
Trenger du å bestille nye nøkler gjør du det her. Vær oppmerksom på at bestilling må skje av boligens eier.
Har du en forsikringsskade i boligen din?
Skader kan oppstå. Her melder du inn forsikringsskader og kan lese mer om prosedyre og saksgang.
Har du spørsmål om felleskostnadene dine?
Boligfaktura hjelper deg med alle spørsmål rundt felleskostnadene dine, du kan kontakte de på epost og telefon mellom klokka 09-15.
Telefon: 32 21 15 85 / kundeservice@boligfaktura.no
Skal du overføre hele eller deler av boligen din?
Endringer i eierforhold må meldes inn til oss. Her finner du informasjon om hvordan du går fram uavhengig om det gjelder andelsbolig eller eierseksjon.
Selge boligen din?
Vår meglere står klare til å hjelpe deg. Å selge boligen er en stor hendelse i livet – derfor gjør vi det ordentlig. Kompetanse, tillit og personlig oppfølging er oppskriften til et godt boligsalg
Beboer, men ikke medlem?
ABBL forvalter mange boligsameier, frittstående borettslag og huseierforeninger. Du som beboer mottar både informasjon fra oss og ABBL-nytt i postkassen, men er ikke nødvendigvis medlem slik som i et tilknyttet borettslag.
For å kunne benytte deg av de gode medlemsfordelene og opparbeide ansiennitet må du melde deg inn.